Czerwone Gitary & Skaldowie - Ep's collection

Przedstawiam gratkę dla prawdziwych kolekcjonerów - kolekcję czwórek - Czerwonych Gitar i Skaldów wydanych przez nieistniejącą już chyba wytwórnię Yesterday. "Czwórki" zawsze cieszą się wielkim zainteresowaniem bowiem z reguły zawierają inne wersję utworów zawartych na katalogowych longplayach bądź zupełnie nieznane nagrania - nie wydane nigdy na płytach.



Track list:

01. Jutro odnajdę ciebie
02. Moja czarownica
03. Wieczorna opowieść
04. Jarmark
05. Jutro odnajdę ciebie
06. Nie chcę odejść
07. Kolorowa piosenka
08. Każdemu wolno śpiewać
09. Powołanie do wojska
10. Ballada przekorna
11. Zielone oczy Anny
12. Las ułożył tę piosenkę
13. Piosenka o Zielińskiej
14. Czarodzieje
15. Okrutna ochota
16. Pod górkę
17. Hymn kolejarzy wąskotorowych
18. Dwa, jeden, zero, start
19. Tańcząca zieleń
20. Nie płacz dzieciąteczko
21. Po górach, po chmurach
22. Ciemno tej nocy Betlejemskiej było
23. W żółtych płomieniach liści
24. Ach nie mnie jednej
25. Dzień dobry, do widzenia



Track list:

01. Pluszowe niedźwiadki
02. Bo ty się boisz myszy
03. Licz do stu
04. Taka jak ty
05. Dziewczyna z moich snów
06. Jesienny dzień
07. Mówisz że kochasz mnie jak nikt
08. Hosa-dyna
09. Lubisz gdy się gniewam
10. Dlaczego nie kochasz mnie jak dawniej
11. Historia jednej znajomości
12. Kto lepszy
13. Barwy jesieni
14. Byczek Fernando
15. Tuż przed zachodem słońca
16. Moja droga wiodła mnie do ciebie
17. Wolny wieczór
18. Jak mi się podobasz
19. Nad morzem
20. Jak wędrowne ptaki
21. Dzień jeden w roku
22. Mości gospodarzu
23. Mizerna cicha
24. Dzisiaj w Betlejem

This archives contain very rare collection of two polish beat groups from sixties - Czerwone Gitary and Skaldowie.

link in comments

4 komentarze:

  1. Anonimowy21/7/08

    A Skaldów płytę "Szanujmy wspomnienia" ktoś może posiada,i mógłby się podzielić?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21/7/08

    Należy wspomnieć, że czerwone gitary tutaj prezentowane to Vol.1. W serii ukazały się:No To Co, Skaldowie, Trubadurzy, czerwono Czarni (2x2 CD), czerwone Gitary (2x1 CD), Niebiesko czarni oraz J. Konarska.
    Pozdrawiam
    JB

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1/4/12

    reupload please!

    OdpowiedzUsuń

    Serpent.pl